29 Aralık 2012 Cumartesi

BU SENE DE BİTTİ, SIRADAKİ?

Aslına bakarsanız sevmem yılın son yazılarını. Kağıdı alıp da eline; dur bakayım bu sene neler yapmışım, seneye de neler neler istiyormuşum, aaa yazmazsam olmaz illa ki kağıda dökeceğim diyeni (İtiraf ediyorum benim de küçükken bir defaya mahsus yeni yıl listesi çıkardığım olmuştur, ama geçti merak etmeyin).

İnsanların planlarının, hedeflerinin olmasına hiçbir lafım yok. Ama zaman zaman kişiyi  ölesiye yormaktan; hedefe odaklanmış, büyümüş gözbebekleriyle bir zombiye dönüştürmekten başka bir işe de yaramadığını düşünüyorum. Zaman zaman diyorum, dikkatinizi çekerim... Bu cümlenin satır aralarını okursanız (ki ben sizin için hemen okuyayım); "Zahmet olacak ama, kantarın topuzunu kaçırmayın!" diyorum:)




Elbette ki capcanlı, yüzünüze hayat enerjisi fışkırtan hedefleriniz olsun önünüzde:) "2013'te şunu hedefliyorum. Olsa ne güzel olur; olmazsa da başka güzellikler gelsin beni bulsun" deyin:) Şu yürekliliği gösterin ya:) Bırakın hayat istediği gibi gelsin size...

Kravatını başına bağlamış, ceketini kemerine sıkıştırmış bir insan figürü değil size dikte ettiğim:) En azından bu sene cebinizde taşıdığınız minyatür terazinizi bir kenara atın da göz kararıyla halledin bir şeyleri;)

Daha fazla sevdiklerinizle birlikte zaman geçirin, daha az yalnızlık hissi duyun. Daha çok gülün, daha az kasın kendinizi. Daha fazla gezin, daha az somurtup oturun evinizde.

Samimi olun... Yapmacık samimiyetlerle ne kendinizi yorun, ne de bana ve çevrenizdekilere işkence edin:)

Eğer söylediklerim anlaşıldıysa ben çekiliyorum...

Size hakettiğiniz gibi güzel bir yıl diliyorum:)

Hiç yorum yok: