26 Mart 2013 Salı

BETÜL'ÜN DÜNYA GÖRÜŞÜ

"Ufak şeylerden zevk alabilmek, lüks yerine zarafet aramak; saygı istemek yerine değerli olmak; zengin olmak yerine kimseye muhtaç olmamak; sıkı çalışmak, sessizce düşünmek ve dürüst konuşmak; yıldızları, kuşları, bebekleri ve bilgeleri açık kalple dinlemek.

İşte benim senfonim!"

Böyle demiş William Ellery CHANNING. İş yerindeki çalışma masamda, anlayacağınız baş ucumda duruyor bu not:) Sık sık gözüm ilişiyor. Kendi kendime derin nefes al, yavaşla ve yeniden başla diyorum okudukça...



İş hayatıyla birlikte daha hızlı koşmaya başladım çünkü. Bu koşuşturma içinde kendimi ve ruhumu ihmal edersem diye korkuyorum... Bu yüzden arada sırada bana derin nefes, kendimi toparlamam için beynime bol oksijen lazım.

Ya hayatı kazandığımı düşündüğüm bir anda kendimi kaybettiğimi farkedersem? Düşünmek, aklı başa toplamak gerek...




Madem başucu notumu sizinle paylaşmış bulundum, başucu şarkımı da dinlemezseniz olmaz... Alıp götürür dikkat edin:)

Hiç yorum yok: