22 Aralık 2012 Cumartesi

ARŞİV Mİ DEDİNİZ?=)

Tarihi, eskileri sever misiniz siz de benim gibi?:) Siyah beyaz bir film gördüğünüzde gözleriniz faltaşı gibi açılır, sayfalarının rengi sarıya yüz tutmuş bir kitap gördüğünüzde merak duygusu alır başını gider mi sizde de?

Eğer öyleyse tam bize göre bir site buldum:):) Buyrun şu şekilde aktarayım sizi oraya: http://archive.org/...

Sizi bilmem ama burası bana göre cennet:) Siyah beyaz filmler, fotoğraflar, eski eski kitaplar, videolar, müzikler... Yok yok bir arşiv deposu:) Türkiye'nin 1973 yılına ait bir belgeselini bile buldum, düşünün:)

Eski çizgi filmleri de unutmamışlar:) Bakııınnn en sevdiğim çizgi filmlerden biri olan Betty Boop bile çıktı karşıma:) Çocuklar gibi şenim:)
Betty Boop Poor Cindrella:)

Hadi ben tozlu görüntülerin, yıllar öncesinden kalma seslerin içinde kaybolmaya gidiyorum:)

Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok: