28 Ekim 2011 Cuma

STOCKHOLM STANDS ON BEING MY FAVORITE PLACE IN THE WORLD...

Stockholm ayaklarımın altında desem?...:) Kaknästornet Tv Kulesi'ndeyiz. Yanımda Furkan, Muhammed ve Yunus var. Onlar geri dönüş paralarını ayarlayadursun, ben de fırsattan istifade birşeyler yazayım dedim.


Sanırım İstanbul'dan sonra bir şehre daha aşık oldum... Sistemine, düzenine, yaşam kalitesinin yüksekliğine, Baltık Denizi'yle bütünleşen adacıklarına... hayran kaldım. Stockholm benden çoooooooookkkk uzaklarda, "Tam yaşanılası bir şehrim ben!" diye bas bas bağırıyormuş da bunu duymak bana ancak nasip olacakmış.
Her gün daha iyi anlıyorum ki; hayatta görülecek, yaşanacak, sevilecek, aşık olunacak daha çok şey var. Görmesini bilene tabi...
Güzelsin Stockholm... Çok güzelsin. Umarım hayat yollarımızı bir kez daha kesiştirir. Bekle beni...:)

Hiç yorum yok: