3 Ağustos 2013 Cumartesi

CAN DOSTUM

Çok oldu, izlediğim filmleri yazmadım...

Oysa neredeyse her hafta bir film devirmeye çalışıyorum. Çok seviyorum, elimde değil:) Bugün size tanıtacağım filmin adı "Can Dostum (Intouchables)"...

Eric Toledano ve Olivier Nakache'ın yönetmenliğini yaptığı 2011 yapımı bir Fransız filmi. 

Geçirdiği kazadan sonra felç olan zengin aristokrat Philippe, cezaevinden çıkmış Driss’i bakıcısı olarak işe alıyor. Herkes Driss’in bu iş için uygun olmayacağını düşünürken, Philippe ona inanıp şans veriyor. Size de dünya dursa yan yana gelmeyecek olan bu iki karşıt dünya görüşünün çarpışmasının ve zamanla çılgın bir dostluğa dönüşmesinin, insanı derinden etkileyen hikâyesini izlemek kalıyor. 

Bol müzik dinleyip gülümseyeceğiniz, üstüne bir de hüzünleneceğiniz gerçek bir hikayeden alıntılanmış filmin, özellikle de Omar Sy'ın oyunculuğuyla leziz bir hale geldiğini söyleyebilirim.

İşte size güzel bir sahne ve birkaç fotoğraf:)




Hiç yorum yok: