3 Mayıs 2012 Perşembe

MEZUN OLAN (!) BİR GENÇ KIZIN GİZLİ DEFTERİ (=

Öncelikle bu başlığı yazarken esin kaynağım olan yazar İpek Ongun'a teşekkürlerimi bir borç bilirim:p Siz hiç okudunuz mu onun kitaplarını?:) Serinin ilk kitabı olan "Bir Genç Kızın Gizli Defteri" yle tanışmıştım ben ilk önce. Gençtim tabi o zamanlar, şimdi gençlik mi kaldı:) Şaka bir yana o kadar yakın bulmuştum ki o kitapları kendime, kana kana su içer gibi okumuştum hepsini. Hala kitaplığımın en güzel köşesinde o yıllarımın sevimli anıları olarak dururlar:)
Biz gelelim asıl konumuza:)
Başlıktan da anlayacağınız gibi karşınızda naçizane, mezun olmak üzere olan bir insancık var:) Şu aralar "Nasılsın Betül?" sorusundan ziyade; "Mezun olmak nasıl bir duygu yaa?" şeklinde; yüzüne hayatın acı gerçeklerinin daaaannn!!! diye vurulduğu insanım ben, evet:) Efendime söyleyeyim "Nasıl duygular içindesin?" le başlayıp "Şimdi hemen iş bulabilecek misin sen?" diyerekten devam eden sohbetler arasında nefes almaya çalışanım, haberiniz olsun!!!:)


Öğrencilik hayatımın son günlerini yaşıyorum, evet. Ve buradan açıklıyorum: duygusuzum, hissizim, şaşkınım bu aralar:) Tabir-i caizse ölü balığım, anlaşıldı mı?:):) Ben aslında yoğum!!:)
Mümkünse benim yerime mezun olabilecek, bu sorumluluğu ve duygu yoğunluğunu taşıyabilecek bir figüran aranıyor:) Bu kişi, okul bitiminden sonra olası depresyon vakası halinde hiç istifini bozmadan işine gücüne (tabi bir işi olursa!) bakacak, "Aman hayat her yaşta güzel" mantığında bir arkadaşımız olabilirse sevinirim:)
Teşekkürler, saygılar!!;)

Hiç yorum yok: