29 Kasım 2013 Cuma

HEPSİ BU KADAR


Birisi beni 30 katlı bir binadan aşağı bıraktı, eminim. Başka bir açıklaması olamaz! İşin kötüsü henüz yere bile çakılmadım. Saçlarım salınıyor ağır çekim. Gözlerim, derim çekiliyor rüzgarın etkisiyle...

Hala düşüyorum. Böyle araf beni bozar. "Ya herrü ya merrü" benim için aşık olunası kalıp. Herkes sevsin bu kalıbı. Sen de sev, arada söyle ağız dolusu. Sen söylemesen de söyletmesini bilir ya hayat, o da ayrı mesele. Bile isteye ayaklarına ipler dolasan da, yol sana göründükten sonra nafile...

Seni bambaşka bir yolun başlangıcına dımdızlak koyma kararı çıktıysa, paşa paşa gideceksin. "Merhaba!" diyeceksin ve ağır adımlarla başlayacaksın. Tıpkı benim gibi!...

İyi olacak biliyorum. İyi olmak zorunda, öyle diliyorum. Olmazsa da kaderi suçlarım, "dur bakalım bu şerrin altından ne güzellikler çıkacak" triplerine falan girerim ne bileyim:) Yaparım yani birşeyler:)

Ne de olsa "Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın" evresindeyim. Hayır olsun! 






Hiç yorum yok: