31 Ağustos 2011 Çarşamba

BAYRAM GELMİŞ HABERİNİZ VAR MI? =)=)

Yeni bir bayrama daha kavuşmak, bütün sevdiklerini olmasa da çoğu değer verdiğin insanları dünya gözüyle bir daha görmek mutluluk kelimesinin sözlük anlamına bile yakışır bence=) Mutluluk işte... Öyle ahım şahım şeyler olmasına gerek yok. Aslında mutluluk bu kadar yakın bize. Hani bir söz vardır ya "Şeytan ayrıntıda gizlidir" diye... Ben o sözü değiştiriyorum arkadaş=) "Mutluluk ayrıntıda gizlidir." =) Biraz dikkat ve güzel bakan bir göz yeterli onu görebilmek için...
Böyle Pollyanna gibi konuştuğuma bakmayın. Benim de derdim tasam yok mu sanki... Hiç olur mu? Betül kendine sıkıntı bulmadan olur mu hiç Allah aşkına... Neymiş efendim Polonya'ya gidecekmiş de nasıl gidecekmiş. Orada neler olacakmış da falan da filan...=) Yahu ne olacaksa olacak işte. Bu ne nankörlüktür değil mi arkadaş. Sen kiiii minicik bir kızken, yaşıtların çizgi kahramanları kendilerine arkadaş edinmişken seyahat programları izleyensin=)=) Büyüyünce ne olacaksın denildiği zaman, bütün ülkeleri gezip program yapan sunuculardan olacağım diye cevabı yapıştıran sensin... Şu anda şu "sunuculuk" zımbırtısını saymazsak küçüklük hayalini gerçekleştirmek üzeresin farkında mısın?... Bence değilsin. Farkında olsan böyle sıkıntı yapmazsın . En yakın zamanda kendine gelmeni diliyorum nokta!
Oh kendi kendime laf da saydım rahatladım vallahi=) Ama ne yapayım ben buyum işte; azar yemeden çeki düzen vermem kendime. E her zaman bana azar çeken birini de bulmak zor yani=) Her zamanki gibi bizzat kendimin terapisti, dostu, düşmanıyım... Ben bana yeterim=) Seviyorum kendimi=) He bu arada. Bekle beni Polonya, ben geliyorum=)=)



Hiç yorum yok: